Dit is motiverend als je met succes gezond wil eten en afvallen!

Kleine doelen stellen als je gezond wil eten en afvallen werkt enorm motiverend!

Bijvoorbeeld: Als je 3 kilo overgewicht kwijtraakt heb je 58 % minder kans op diabetes.

Kleine doelen hebben grote gevolgen en zijn snel te bereiken:

*het levert je veel op voor je gezondheid en dat in 3 maanden tijd

*het is haalbaar en dat motiveert!groene kruisbessen, gezond eten

The International Sweeteners Conference Brussel 2011 leverde de volgende uitspraken op:

“Een energiereductie van 10% kan leiden tot 0.2 kg. vetverlies per week ofwel 12.4 kg. in 12 weken” (dr. Margaret Ashwell)

“Een gewichtsverlies van slechts 3 kg. overgewicht kan leiden tot 58% minder kans op diabetes” (dr. Tommy Visscher)

Minder energie (10% ) tot je nemen middels gezonde voeding levert je misschien niet zichtbaar vetverlies op… Maar als je dit 12 weken volhoudt, is dat toch een vetverlies van 12 kg.  En dat zie je!

Zo’n klein gewichtsverlies (3 kg.) geeft al een aanzienlijke verlaging van het risico op diabetes. Dit laat zien dat je voor je gezondheid niet direct van dik naar dun hoeft. Je kunt jezelf makkelijk een kleiner doel stellen.

mijn link naar dit bericht: het is mijn missie te adviseren over gezonde voeding met gezond verstand. Informeren over het effect op je gezondheid kan mensen over de streep halen gezond te gaan eten. Kleine veranderingen maken groot verschil een leven lang. Dat is duurzaam.

Wil jij duurzaam gezond eten? Laat je adviseren met doelen die voor jou werken. Ik kan je deskundig en persoonlijk adviseren.
Kies nu gratis intake, leven lang fit + een mooi gewicht

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.