Afvallen

Duurzaam afvallen: is afvallen met blijvend effect
(aan jo-jo’en heb je niets)

Het succes van duurzaam afvallen de ommekeer en blijvend resultaat
En dat alles met jouw focus op 3 belangrijke acties.

Word je overvallen door eetbuien en is het volhouden echt een worsteling?
hoe komt dit? En weet je hoe je dit kunt veranderen?

Hier lees je hoe jij ook met succes kunt afvallen tot een blijvend mooi gewicht.

Alle gedragsverandering voor even is niet duurzaam. Echte gedragsverandering moet inslijten. Ongezond eten en gewichtstoename hebben jaren bestaan en dat is niet zomaar veranderd. Wonderen bestaan niet, smoezen wel.duurzaam  afvallen is aandacht voor jezelf en geen smoezen

Bij duurzaam afvallen ligt de focus op voeding, beweging en gedrag. Wie duurzaam wil afvallen moet dit eerst aandacht geven. Niet 1 ding, maar het gaat om JOU.

Afvallen is voor veel vrouwen een strijd


Ik wil een gezond gewicht
“Ik was vroeger een slanke tiener met veel energie. 2 x per week sporten, door weer en wind op de fiets overal heen. Ik kon eten wat ik wilde. Nu ben ik ongemerkt veel zwaarder geworden. Ik heb geen idee hoe die kilo’s er zijn bij gekomen. Het lijkt wel alsof ik van water dik word. Mijn gewicht belemmert mij op het werk en in het gezin. Traplopen kost me veel moeite.
Als ik nu eens kon leren hoe ik op een gezonde manier kan afvallen”.

Het lijkt alsof het je overkomt. Dat is niet zo. Het is je eigen gedrag, jij bent de enige die het kan veranderen. Afvallen doe jezelf. Dat biedt perspectief.

Van water dik? Je gewicht is het resultaat van energie-inname en energie- verbruik gedurende langere tijd. Inname en verbruik moeten in evenwicht zijn.
En nee, van water word je echt niet dik.

Als je geen zicht hebt op je huidige eetgedrag en niet weet hoe het anders kan, zal je niet met succes afvallen.  Veel mensen willen best gezonder eten, maar raken teleurgesteld in hun pogingen: het is vaak een worsteling om het vol te houden.

Dat hoeft niet zo te zijn, het kan anders: duurzaam afvallen

Wil je afvallen naar een mooi gewicht dat blijvend is? Laat je deskundig en persoonlijk adviseren.

Het lijkt simpel: Op voeding heb je alle invloed, op beweging heb je alle invloed. En toch hebben veel mensen overgewicht. Kijk naar de feiten en de fabels. Bepaal of je gewicht goed is met:
1.De body Mass index Body Mass Index

2.Je middelomtrek Middelomtrek

Dit zijn de feiten, maar er zijn ook fabels. Iedereen heeft er een mening over. Er zijn veel fabels of smoezen die mensen weerhouden in actie te komen of een reële kijk op zichzelf te hebben. Soms zijn het hardnekkige ideëen om ons heen, soms zijn het belemmerende gedachten in onszelf.

“Bestaat er maar eten waar je van afvalt”
“Dikke mensen hebben een tragere stofwisseling dan magere mensen, ik kan daar niets aan doen”
“Ik heb nu eenmaal zware botten”
Een crème die je je tijdens je slaap doet afvallen
“Ik ben nu eenmaal dik”
Afslankslippers (ja die bestaan!)
“Mijn ouders zijn immers ook dik”

Fabels leiden je af van de regie die je zelf moet nemen!
Wil je succes? Focus op voeding, beweging en gedrag.

De aanleg om dik te worden zit ‘m in: een aanleg voor meer eetlust en een verminderde neiging om te bewegen. Jouw leefstijl is voeding en beweging. Is overgewicht een welvaartsziekte? nu en 50 jaar geleden

Als je geboren bent met een aanleg voor meer eetlust en een verminderde neiging om te bewegen heb je het niet makkelijk. Je eetlust moet je zien te beheersen bij al dat aanbod. En je moet jezelf ertoe zetten om te bewegen. Juist met een aanleg moet je in actie komen met bewegen en gezond eten!

Wil je dit?

  • Een blijvend gezond gewicht
  • Met gemak gezond eten

Als je het serieus wilt aanpakken, lees meer over de methode, dat heeft alles te maken met duurzaam. methode

ik luister naar je. gratis intake, leven lang mooi gewicht

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.